ZAŠTO JE VAŽAN DIZAJN POČETNE STRANICE SAJTA?

Online komunikacija je po mnogo čemu specifična. I dok su čvrst stisak ruke i gledanje sagovornika u oči osnove usmene komunikacije,  nažalost, to nam znanje na Internetu nije od posebne koristi. Gotovo je sigurno da budući klijent poseti vaš web sajt pre sastanka sa vama i tu stiče prvi utisak o vama. Dakle, šta je na početnoj strani? Vaša firma, vaše poslovnje, vaša poslovna ideologija.

Kako važnost prvog digitalnog utiska ne treba zanemariti, u nastavku vam dajemo nekoliko saveta kako da imate što bolju Početnu stranu sajta (Homepage).

Dizajn Početne strane treba jasno da odgovori na pitanja Ko smo mi? i Čime se bavimo?

Velike kompanije kao što su Coca-Cola ili McDonald’s imaju opciju da ovaj deo zanemare i posvete se kreativi, ali činjenica je da nisu sve kompanije poznate u tolikoj meri. Važno je da posetioci, čim pristupe vašem sajtu, prepoznaju čime se bavite. Mali je broj onih koji će želeti da lutaju sajtom i traže odgovor na ova pitanja.

Dizajn treba da komunicira sa vašom ciljnom grupom

Početna strana treba da šalje poruku vašoj ciljnoj grupi, na njihovom jeziku. Budite jasni ljudima koje želite da svrstate među svoje klijente.

Navedite ih da ostanu na vašem sajtu

Kada posetilac pristupi vašoj web stranici, važno je da tu i ostane. Najbolji proizvod ili uslugu istaknite upravo na Pošetnoj strani. Nemojte dozvoliti da rešenje za svoj problem potraži kod konkurencije.

Responsive web dizajn

Sadržaj sajta mora buti dobro vidljiv na svim uređajima, naročito u eri Smart telefona.

Poziv na akciju

Ukoliko već koristite Početnu stranu da biste predstavili svoj najbolji proizvod, što je dobro, istaknite posetiocima sledeći korak koji treba da preduzmu. Na primer, implicirajte dugme drugačije boje sa tekstom Naruči ili Saznaj više. Na taj način Početna strana neće ličiti samo na brošuru proizvoda.

U nastavku pogledajte nekoliko efektno dizajniranih Početnih strana.

Dropbox Business

Evernote

Mint

eWedding

Basecamp