Pre nego što odluče gde će kupiti određeni proizvod ili uslugu, većina kupaca proveri ponudu na internetu. To znači da ako se vaša ponuda nađe među njihovim rezultatima pretrage, imate ozbiljno dobre šanse da baš Vas i odaberu. Postavlja se pitanje, kako to iskoristiti?
Većina malih preduzeća najpre napravi Fejsbuk stranicu, što je sasvim korektno. Međutim, pored svih prednosti marketinga na društvenim mrežama, web sajtovi imaju nekoliko efektivnih načina da poboljšate svoje poslovanje.
MALI I VELIKI IGRAČI
Jedna od prednosti interneta je što svoje poslovanje možete da predstavite „rame uz rame“ sa velikim igračima, odnosno, firmama koje imaju odlično razvijen i uspešan posao. Vaše je samo da pronađete dovoljno profesionalan način da klijentima pokažete šta jeste i šta nudite.
WEB SAJT VS. FACEBOOK
Većina Vas je čula za neka pravila prema kojima Google pozicionira web sajtove. Znate li da prilikom pretrage Google prvo izbaci web sajt, pa tek onda Fejsbuk stranicu? Možete proveriti i sami ako ukucate naziv bilo koje firme za koju znate da ima i web sajt i Fejsbuk.
OPTIMIZACIJA SAJTA
Nešto što se danas često pominje je SEO. Ovo je vrlo ozbiljan posao kojim se bave za to specijalizovani marketing stručnjaci. Sigurno je da Vam optimizacija sajta može pomoći, jer Vas Google na taj način indeksira i rangira. Ukoliko je posao dobro odrađen, Vaš sajt može biti na prvoj strani pretraživača. Prema istraživanjima, korisnici najčešće posete prva tri rezultata.
GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
Ukoliko imate web sajt moguće je da isti reklamirate i na Googlu. To su one reklame koje u pretraživaču pored linka imaju zelenim slovima oznaku AD (AdWords). Reč je o Google servisu za reklamiranje koji će Vaš sajt postaviti kao prvi rezultat pretrage na odabrane ključne reči.
WEB PRODAVNICE
Prodaja putem interneta je danas sve popularnija. Čini se da je sve počelo onom čuvenom reklamom “kupovina iz fotelje”. S obzirom da često čujemo “nemam vremena” internet prodaja je opcija koja znatno štedi vreme. Prema našem iskustvu, male firme se uglavnom odlučuju za naplatu pouzećem, nešto veće firme biraju i opciju naplate PayPalom.
OSTAVITE UTISAK OZBILJNE FIRME
Kao što smo već napomenuli, prvo mesto gde korisnici traže informacije o određenom proizvodu ili usluzi je internet. Web sajt jeste jedan od načina da prezentujete svoje poslovanje, ali pažljivo birajte ko vam pravi sajt. Prvi utisak je važan, čak i ovaj digitalni. Ukoliko korisnici ne mogu iz najviše tri koraka da dobiju potrebnu informaciju, četvrti korak će biti odlazak sa sajta. Dizajn je posebno važan. Danas su aktuelni sajtovi jednostvnog dizajna, sa što manje boja. Potrudite se da ostavite utisak ozbiljne firme.
Razmislite dobro, ako Vi ne nudite proizvod ili uslugu klijentima, kako će čuti za Vas?