LOGO TRENDOVI U 2017. GODINI

Internet era je, između ostalog, donela i izrazito brzu promenu trendova. Svake godine izmene u digitalnom svetu donose nove dizajnerske ideje i razvijaju se postojeće.

Važnost jedinstvenog logoa za vašu firmu i poslovanje uopšte je velika. Prepoznatljiv logo je prepoznatljiv vaš vizuelni identitet. Zato smo odlučili da nakon teksta na temu trendova u Web sajt dizajnu, jedan posvetimo i aktuelnostima u dizajnu logoa.

Jednostavnost

Da bi vaša ciljna grupa što brže i lakše zapamtila vaš vizuelni identitet, važno je da on bude lako pamtljiv. Što manje detalja, a što preciznije informacije je aktuelnost kada je u pitanju dizajn logoa. Složićete se da previše informacija iz najrazličitijih okolnosti upijamo u toku samo jednog dana, stoga je bitno da ono što vaše poslovanje predstavlja bude vidljivo na prvi pogled.

Retro dizajn

Ukoliko se odlučite da logo dizajnirate u ovom stilu, budite pažljivi pri odabiru konačnog rešenja jer retro izgled, koliko god bio aktuelan, može izgledati zastarelo.

Jarke boje

Neutralne boje su do ove godine bile potpuni trend, ipak, od 2017. logoi idu ka sve intezivnijim i čistim bojama. Naš savet je da obratite pažnju kada kombinujete boje kako ne biste izazvali efekat kiča.

Velika slova

Apsolutni trend. Ipak, važno je da dizajner vešto odradi svoj posao u slučaju upotrebe velikih slova jer u digitalnom svetu ona i dalje znače vikanje.

Geometrijski oblici

Bilo da je u pitanju krug, kvadrat, trougao ili pravougaonik, lepota jednostavnosti koju ovi oblici šalju, nepogrešiv je izbor ukoliko tek kreirate svoj prvi logo ili redizajnirate postojeći.

Rukopis

Reč je vrsti fonta koji odaje utisak rukopisa. Ova tipografija je potpuni hit i što je najvažnije, zaista ostavlja utisak jedinstvenosti.

 

Potreban vam je logo? Pogledajte neke od naših radova na ovom LINKU.