KOJI SADRŽAJ DA OBJAVLJUJEM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Koliko su društvene mreže značajne za poslovanje, nezavisno od vrste delatnosti, čuli ste više puta. Često vam je upućen i dobropoznati savet „Ma, važno je da si svuda prisutan.“ Jeste, prisutnost je važna, ali je važnije na koji način ste prisutni. 🙂

Činjenica je da su društvene mreže daleko kompleksnije od onoga što isprva većina pomisli. One su poput megafona koji je svima dostupan – možete reći, napisati, sve što želite. Prema tome, šta želite da izlazi iz Facebook, Instagram i Twitter megafona vaše firme?

Svi vaši nalozi na Facebooku, Twitteru i Instagramu predstavljaju vašu firmu. Marketing, u smislu promovisanja vaših usluga, je podrazumevan, ali ne ograničavajte se. Na društvenim mrežama sa klijentima formirate odnos zasnovan na poverenju, stvarate zajednicu. Najrazličitije vrste sadržaja su vam omogućene, a samim tim i beskrajno kreativan način da predstavite svoje proizvode ili usluge.

Niko ne voli dosadne profile

Činjenica je da svi oni koji su lajkovali vašu stranicu ili koji vas prate na Instagramu ili Twitteru, zapravo zainteresovani za ono što vi nudite. Dakle, objavljujte sadržaj koji će njima biti interesantan, ali koji će ujedno biti povezan sa vašom uslugom. Na primer, ukoliko je vaša firma štamparija, možete podeliti članak na temu zanimljivih i neobično dizajniranih vizitkarti ili kalendara. Štampa i dizajn su povezani, tako da ste indirektno pomenuli vašu delatnost.

Budite im od koristi

Pružite sadržaj koji će foloverima biti od koristi. Setite se kako hipnotisano pratimo kratke video snimke „Tips and Tricks“, gde osoba X od stare majice pravi torbu za pijac. Pokažite klijentima kako da iskoriste neki vaš proizvod.

Ljudi, ne mašine

Zašto ne biste šerovali fotografiju vašeg tima. Ljudi vole da vide ko stoji iza određenog rada. Ukoliko ste imali proslavu godišnjice firme, pokažite im deo atmosfere.

Koliko često treba da objavljujem sadržaj?

Često postavljeno pitanje, ali je teško precizno odgovoriti. Postoje istraživanja koja su se detaljnije bavila ovim pitanjem, ali je naš savet da istražite i osluškujete svoje folovere. Zasigurno je da ne treba objavljivati samo da biste ispunili normu. Ukoliko nemate kvalitetan sadržaj koji možete da podelite, sačekajte sa ažuriranjem. Recimo, krenite sa tri objave nedeljno i testirajte kako foloveri reaguju.

Profili vaše firme na društvenim mrežama su glas vašeg brenda. Pišite jednostavno, razumljivo, ako vam delatnost dozvoljava, ponekad se i našalite. Pre nego što kliknete dugme „Objavi“ pitajte sebe šta ste želeli da im kažete i da li je ono što ste napisali odgovor na to. Važno je i da uvek znate koju poruku im kojom objavom šaljete. Priznaćete da ljudi na društvenim mrežama često samo prelistavaju objave, ako im se vaša poruka ne učini jasnom na prvo čitanje, teško da će se zadržati i tumačiti napisano.